>

Vetekuddar för barn!

Hej å hå!
Hoppas att Din dag har börjat bra.
Det har min, fick sova lite längre för att sedan äta frukost tillsammans med resten av familjen.
Det är kvalitet det!

Fick beställning på två vetekuddar för några veckor sedan & nu har jag äntligen gjort klart dem.


En liten MEJA- & en liten FREJA- kudde blev det.
Har använt mig av denna söta stämpel med tillhörande text
"Har bara ögon för dig"
(Har fortfarande inte lärt mig vem som tillverkar denna stämpel...)
Tänk vad mycket man kan använda sina stämplar till va!

 
Den lila tösen är till viss del färglagd med Distress Ink & den grön/röda är färglagd med textilpennor. Den där lila färgläggningen är ett litet test. I och med att kuddarna sällan tvättas av mer än med lite vatten så tror jag att det kan hålla.
Textilpennorna är lätta att jobba med men finns i så skrikiga färger vilket gör att det är svårt att nyansera. Men du kanske har ett tips på var man kan köpa "mjuka" färger för textil?!
Vet att Panduros Tilda- serie har små färgburkar men har inte fått tag på dem...


Här ser du dem inslagna i plastförpackning & jag sänder alltid med en bruksanvisning samt mitt visitkort i fall kunden/mottagaren vill beställa flera.
Jag ska leverera dessa sötnosar på måndag så nu får de ligga & vila över helgen.

Kram kram & njut av dagen!
/Ida

Postad i: Övrigt Kommentarer (10)

Kommentarer
Postat av: Nina Björklund

Mycket fina vetekuddar vad tar du för dom??

Hur får du trycket att sitta ???

2011-09-10 @ 22:06:26
URL: http://www.curlingmor.blogspot.com
Postat av: Angelika

Hej Ida!



Superfina vetekuddar du gör!

Tänkte bara jag skulle hjälpa dig och berätta att stämplarna kommer från Vilda Stamps =)

Så NU vet du!

Ha en bra dag! Kram Angelica

Postat av: Anonym

Hej! Jag skulle vilja beställa 2 st vetekuddar om det går? Har ett lite tips! Gör vetekudden utan motiv, sen gör du ett fodral med motivet på som man kan sätta utan på vetekudden som ett örngott. Avs: [email protected]

2011-09-13 @ 01:40:38
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Hej på dig Ida vännen:)



Vilka underbara vetekuddar du har gjort så himla snygga jag gillar dom massor:)



Hoppas allt är bra med dig det var ett tag sen jag hälsade på dig.



Jag fick en rejäl förkylning med mycket värk i hela kroppen och feber som inte riktigt ville släppa tagit! När jag var okej till att påbörja mina behandlingar på Smärtis så blev jag helt ihjäl. Kan inte komma i håg när jag har varit så himla trött, slut och ork lös. Här även känt mig deppig och ledsen. Tyvärr så går livet upp och ned i bland och det är bara att ta det som det kommer och ta en dag i tagit sen så brukar det reda ut sig till slut !



Men nu har jag vilat och tagit det mycket lugnt så nu är det bara att se framåt igen och ta nya tag:)



Önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka som kommer:) Ha det bäst och var rädd om dig!



Kramar från Lilla Inger vännen:)

2011-09-19 @ 08:04:29
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Det är bara lilla jag som tassar in här och vill önska dig en jättetrevlig och skön helg:)



Hoppas allt är bra med dig !



Ha det bäst:)



Massor med kramar från din lilla vän Inger ♥ :)

2011-09-23 @ 09:20:38
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Hej och god morgon på dig Ida vännen:)



Tack snälla för omtanken det är helt okej med mig:)

Skönt att veta att det är jobb som tar upp din tid och att det inte var något annat tokigt som att du var sjuk eller sådant!



Å vad trevligt det låter att åka i väg med din man hoppas att ni får tid med mycket mys och har trevligt tillsammans:)



Grillbuffé och underhållning låter inte helt fel hoppas att ni hade en mycket trevlig lördag:)

Så snällt av dig att tänka på mig och hälsa på det uppskattas mycket och gjorde mig glad:)



Ha det bäst och önskar dig en toppen vecka som kommer:) Var rädd om dig !



Kramar från Lilla vännen Inger♥ :)



2011-09-25 @ 08:39:35
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Lilla Pyssel Inger

I dag är det fredag och jag tassar in här och vill önska dig en jättetrevlig fredag och helg:)



Hoppas allt är bra med dig och att du är nöjd med din vecka:)



Ha det bäst:)



Kramar från Lilla Inger vännen ♥ :)

2011-09-30 @ 11:31:46
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Hahaha då passar jag också tillbaka...

Blir så glad när du har varit och hälsat på:)



Hoppas att det gick bra på jobbet även om du fick en lång dag i fredags:)



Ha en underbar och skön söndag och vecka som kommer:)

Var rädd om dig !



Massor med kramar från Lilla Inger vännen ♥:)



2011-10-02 @ 12:30:23
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Lilla Pyssel Inger

I bland går det lite fort och galet !!!

Förlåt men lite av din text som du har skrivet hos mig kom med här hos dig så tokigt det kan bli i bland ha ha ha:)



Kramis kramis från Inger vännen:)

2011-10-02 @ 12:32:40
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2012-01-12 @ 23:05:52
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: