>

Så kul med ljus...

Så då var man på banan igen.
Har ju läst matte A under några veckor & igår skrev jag min sluttenta. Det gick så där, var grymt besviken på mig själv efteråt. Men så fick jag svar på den igårkväll & då visade det sig att jag skrivit VG på den. Kändes ju ok. Sen fick jag också mitt betyg: MVG!!!!
Oj så glad jag blev! Skrev MVG på förra provet & läraren gick mycket på hur aktiv man är på lektionerna så det var ju kalaskul att få ett så bra betyg. Så nu går jag här & klappar mig på axeln i mellanåt...

Har ändå hunnit göra lite ljus i mellan varven. JAg är sån så jag kan bara sitta med plugget några timmar sedan måste jag göra andra saker & då har det varit perfekt att förbereda inför julmarknader & annat smått & gott.


Dessa ljus är ganska höga men jag valde ändå att bara ha ett litet motiv på dem.
Det är en vintage foto stämpel med två små änglar som är sååå söta.
Helt klart min favostämpel just nu OCKSÅ TAPPADE JAG BORT DEN I FÖRRA VECKAN! Snyft & snörvel. Fattar inte var jag lagt den! Hoppas dock att den inte råkat hamna i papperskorgen...


Som dekoration har jag en vintagespets, hampasnöre, en spetsblomma & en liten charm i form av en ängel som sitter fast med en nål.
Texten kommer från Inkido "Du är en ängel".

Ha nu en härlig lördagskväll!
Kram Ida

Postad i: Vintage Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Lindha

Grattis till bra betyg!! Snyggt jobbat! Du kan gott klappa dig lite extra på axeln, tycker jag!!



Visst är det roligt att dekorera ljus! Synd bara att du tappat bort din stämpel!



Kram

2011-11-12 @ 16:19:21
URL: http://lindhasplejs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: