>

Inga kommentarer idag inte...men en vintagebild!

Ok nu är jag sur!
Har försökt lägga kommentarer på jättemånga bloggar men det funkar INTE!!
Blogger bara strular! Isch!

Jaja Ínger & Kristina- tack för era söta kommentarer!
Ulla- jag tittar in en annan dag...
Linda- long time no see!
Sen gav jag upp...

Som sagt, jag återkommer med kommentarer då Blogger löst sitt lilla problem...

Bjuder på en fin bild så länge, som jag hittade här om dagen:

Kramkram!
Ida

Postad i: Vintage Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Hej på dig Ida vännen:)

Fasen vad irriterande och jobbigt det är när tekniken strular vet så allt för väl hur det känns!!!

Har sett att det är flera som har noterat på sina bloggar att dom inte har kunnat hälsa på och lämna kommentarer på andra bloggar!



Hoppas att det löser sig snart !!! Lycka till !!!



Underbar bild som du delar med dig av:)



Hoppas att du får en helt underbar fredag och helg och var rädd om dig:)



Massor med kramar från Lilla Inger vännen:)

2011-05-27 @ 08:19:17
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Kristina

Oj, vilken fin! Tack för den =)



//Kristina



2011-05-28 @ 19:59:50
URL: http://scrapsalig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: