>

Ett litet bokmärke...

Fick tre fina pocketböcker av mina kollegor för några veckor sedan. Givetvis måste jag ha ett nytt bokmärke då jag ska plöja igenom dem...
Det var så lääänge sedan jag tävlade med något alster.
Men så hittade jag några som jag kunde kombinera & det kändes helt rätt!

A spoon full of suger- Things with wings!
Norska Stempelbladet- Bokmärke


Jag fick användning av en del spillbitar (tro mig; jag har en hel del..) i nyanserna brunt.
Det är två bruna cardstock & en bit brunt designpapper.
Ett litet akvarellpapper som jag stämplat Tim Holtz collagestämpel, Pieces fläckar & stjärnor på samt chalkat med brunt & en gnutta oranget.


Motivet är en liten Mini Magnolia som någon vänlig själ lät mig stämpla upp på en pysseldag på Hildas Rum..tror det var Petra...Tack vännen!
Motivet är färglagt med Distress Ink Reinker & jag valde även här varma, bruna toner.
Hon har fått lite stickles på vingar & stjärna & för en gång skull så syns det på fotot!!
Tre små knappar har jag petat dit samt en fin spets som jag köpte för 5 kr/meter på Symässan i Jönköping samt ett brunt satinband.


I toppen har jag fäst en öljett med spets & band så är det lättare att dra i bokmärket.
Mitt på har jag fäst en liten skylt med text från Pieces
"just because..."
Så är det ju ofta med bokläsning eller hur?!
Man borde göra andra saker men istället blir man fast i en bra & spännande bok...

Japp nu får vi se hur det går med tävlandet...brukar inte ha någon direkt tur..suck!
Ha nu en go eftermiddag!
Kramar!

Postad i: Scrapping Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Wenche

Et herlig bokmerke, Ida!!

Nydelig vintagefølelse og bokmerker er en ypperlig måte å få brukt restepapir på ;)

Lykke til i månedens utfordring hos Trykkpressa!!

Klem, Wenche :0)

2011-05-25 @ 15:34:39
URL: http://wenchespapirverden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: