>

Det är så kul med vår!!!

Ja vad var det jag sa!
Jag kunde inte låta bli att göra några till...


Dessa holkar är så söta!!!
Denna gång satte jag magnoliafiguren inuti holken.
Det var min dotters idé & jag köpte den rakt av.
Det fick bli lite vackra pärlor på tråd, spets & lagom stora blommor.
Lagom stora blommor är förresten inte alltid så himla enkelt. Fick rota länge i mina lådor innan jag hittade dessa små minirosor. Bladen är ut punchade med en stanns.


En liten skylt med texten
"Vart du än går, gå med hela ditt hjärta"
Tycker den är fin!


Taket har blivit stämplat med Pieces "fläck stämpel" & sedan dekorerat med pärlslingor i elfenbensvit. Ett krämfärgat band gör att man kan hänga upp den i fönstret eller i en blomma.
Har använt mig av en annan spellbinder till detta taket & jag tycker det funkade lika bra.

Önskar Dig en fin dag!
Kram Ida

Postad i: Scrapping Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: ulla

Å så fint.

Själv har jag inte tid för något pyssel, inskolningssamtal, utskolningssamtal, föräldrasamtal,

husmötessamtal, kollegasamtal, omorganisationssamtal....phu!

kram ullamaria

2011-05-19 @ 19:30:19
URL: http://www.mittlillahimelrike.blogspot.com
Postat av: Lilla Pyssel Inger

WOW WOW WOW vilken fågelholk du har skapat helt underbar denna är det STOR liftvarning på:)



Jag har haft en vecka där jag har tagit det mycket lugnt. Har behövt det kändes liksom att orken tok slut. Kände mig mera och mera trött, ork lös och tom tyvärr.

Men det är bra när man kan ta ett steg tillbaka och bara få ladda om och det är precis vad jag har gjort:)



Nu ser jag mycket fram i mot en mysig lugn helg utan några måsten ska bli så SKÖNT:)



Kul att du gillade min picknick korg och den var inte svår. Man gör botten och sidorna i ett stycke som man viker i hop först. Sen skär man fronten och bakstycke och limmar på.

Ska se om jag kan hitta turtal på den så får du den självklart av mig:)



Hoppas det gick bra med att ringa runt efter kycklingar till ert nya hönshus:)

Det låter helt underbart att få plocka sina egna ägg och vad jag blir avis på dig:)



Ha en underbar helg!

Massor med kramar från Lilla Inger:)

2011-05-20 @ 16:11:41
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh va fin! Perfekt att göra o hänga på en blomma istället för ett kort. Synd att pyssel grejerna är nerpackade.... Annars så hade jag gjort en holk direkt!



Kram

2011-05-21 @ 21:48:57
URL: http://scrappkarin.blogg.se/
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Hej på dig Ida:)

Å så kanon att du fick tag i precis den rasen av höns som du ville ha:) Är jätteglad för din skuld:)

Tänk när du kan hämta in egna färska ägg vilken lycka det kommer bli:)



Vad kul att du också håller på med en skattkista är säker på att den kommer bli kanon snygg:) Ser fram i mot att se den här på bloggen:)

Jag lekte lite i helgen med denna skatt kista mallen och har gjort en mindre skattkista tyckte den blev supergullig:) Den är inte helt klar en lovar att visa den när den är helt klar:)



Jag har inte hittat Picknick korg mallen en men jag letar runt för att se om jag kommer över den! Om jag hittar den så hör jag självklart av mig:)



Ha en underbar måndag och vecka och var rädd om dig själv:)



Massor med kramar från Lilla Inger:)







2011-05-23 @ 10:48:42
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: