>

Ljus på beställning...nr.2

Idag vill jag visa dig det andra ljuset som jag fick beställning på.
Även det går i lime/blå toner.


Här har jag använt mig av en Reprint collagestämpel & Inkidos "smutsiga hörn" stämpeln (kommer inte ihåg vad den hette...).
Sedan har även en "Pieces"-stämpel smygit sig in här; det är de där gröna "splucharna"- I like!
Spets från mormors låda samt ett brett satinband & en MS fjäril i glansigt designpapper fladdrar runt på ljuset. En stor fin turkos/blå blomma får pryda nederkanten på ljuset. Den har jag tillverkat själv.

Ja nu ska jag bara lyckas få till en liten leverans också...
Det är lättare sagt än gjort ibland hahaha.

Njut av dagen du fått idag!
Kram på Dig!

Postad i: Scrapping Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Vilka underbara ljus du har alstrat riktigt snygga blev dom:) Nu måste jag själv försöka att testa på har aldrig gjort det! Tack för inspirationen och önskar dig en riktig trevlig fredag och helg:)

Ha det bäst och massor med kramar från lilla Inger:)

2011-03-25 @ 06:04:23
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Lilla Damen

i will follow you..

2011-03-25 @ 11:32:54
URL: http://lilladamens.blogspot.com
Postat av: Tesa/Therese

Härligt ljus! Kul att dottern gillade väskan:)

Ha en härlig pysselhelg!

Kram Tesa

2011-03-25 @ 16:14:49
URL: http://www.tesaprickiformar.blogspot.com
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Ja men vilket fint kort...ska ta mig till Essmos & kolla den där skissen...

Tokigt att höra att du har en son som är sjuk inte kul, hoppas att mår bättre nu!!!

Jag har slagit nytt rekord sist dygnet hela fyra timmar sövn i ett streck så det går framåt:)

Man ska vara glad för det lilla vet du och fyra timmar är mycket bättre en två!!!

Lycka till med ditt pyssel är säker på att det blir något bra för det blir det alltid när du pysslar i hop något:)

Trevlig lördag på dig och en massa med krya på dig kramar till dig och din familj:)



2011-03-26 @ 17:05:29
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: