>

Glöm inte bort min lilla bloggcandy...

2011-03-16_12_40 (MMS)

Glöm inte bort min lilla bloggcandy. Du hittar länken i min sidebar. Vore jättekul om just du ville vara med! Idag har jag levererat ett kort & ett ljus. Det ska vara till ett bröllop som går av stapeln på lördag. Jag har använt mig av glansigt cardstock. MajaDesign papper också såklart. Motivet är hämtat från nätet, tyckte att det var enkelt & romantiskt. Ljuset har jag ingen bild på men beställaren blev väldigt nöjd... Japp nu har jag en beställning till att ta tag i. Önskar dig en fin kväll! Kram

Postad i: Scrapping Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vilket vackert och romantiskt kärlekskort!



Kram från Kristina

2011-03-30 @ 11:08:24
URL: http://scrapsalig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: