>

Ett kort i färgtema...

Detta kort gjorde jag på Vätterscrappen.
Det var ett färgtema:
Blå, Orange & Limegrön med lite svart & vitt.
Det var skitsvårt!
Inte alls mina färger.
Kan säga att det hördes många ilskna & frustrerade åsikter om temat som sedan följdes av långa suckar & gapflabb! Alla lika irriterade över färgvalet!

Men så här blev det.
Oranget cardstock som bas sedan har jag ett Designpapper- vitt med limegrönt mönster.
Fick med tre färgade band som matchade temat.
Men det var först efter att jag hittade motivet som jag visste hur jag skulle göra.
Jag hade färglagt det motivet hemma & till min förvåning matchade det perfekt.

Blommorna har jag stansat ut i de papper som använts till kortet.
Jag har på fört lite strasstenar, glitterlim i orange, blå & transperant.
Några limegröna rosor fick också vara med.

Sedan använde jag en textstämpel från Pieces by Pieces
"You are one in a million"
Den syns inte så bra här för designpappret är glansigt men den är underbar!

Ha en underbar dag!
Kramis

Postad i: Scrapping Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Fniss...jo, jag hörde allt frustrationen över denna utmaning. Men ditt kort blev ju jättefint - supersött motiv! Visst har barnen stenkoll på läget (när tappade man den förmågan?:) Krya på er!



Kram

2011-03-10 @ 19:31:46
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/
Postat av: Lilla Pyssel Inger

ÅÅÅÅ detta kortet gillade jag MASSOR gillar färgvalet och det underbara stämpel motivet så snyggt:)

Skönt att höra att jag inte gör dig besviken med mina bokoxsar vad du är snäll jag gillar dig Ida:)

Tokit att höra om dina barn hoppas att dom snart blir feberfria och krya igen, håller tummarna för det:)

Tack snälla för din omtanke så himla gulligt av dig sätter stort värde på det:)

Ha en jättebra fredag och helg, kramar från lilla vännen Inger:)





2011-03-11 @ 06:24:56
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: