>

En liten korg till...

Jamen då blev det en liten korg till.
Lite annorlunda än den tidigare.

En liten vintagetös fick pryda denna korg.
Korgen har jag flätat i 1 cm remsor- mycket klurigare men mycket finare.
HAr använt ett dubbelsidigt Maja Design papper.

Spets runt toppen & vackra roser & blad runt kanterna.

Som du ser så har jag valt att sätta två bågar i stället för ett vanligt handtag.
Ingers idé- & den gillar jag skarpt.
Även här har Magnolias påskstämpel kommit med, denna gång embossad med koppar.

På det ena handtaget har jag knutit en rosett & en liten MS fjäril har landat där.
Det var riktigt svårt att fläta desa smala remsor men resultatet blev riktigt bra tycker jag!
Kram på Dig min vän!

Postad i: Vintage Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: