>

Du har väl inte missat min bloggcandy!

Ville bara påminna dig om candyn som nu rullar på min blogg!
Klicka på ikonen i sidebaren så kommer du direkt till tävlingen.
Där kan du läsa om reglerna.
Här kommer några bilder igen på innehållet i candyn.

(Jag vill också påminna om att jag måste kunna SE dig
som följare av min blogg för att den lotten ska räknas.
Inga "hemliga" följare alltså.)

   
  
  
Candyn pågår till midnatt den 20 april.
Haka på vet jag!
Kramar

Postad i: Scrapping Kommentarer (5)

Kommentarer
Postat av: Lena BE

Nu funkade det att lägga till sig som följare iaf. Det gjorde det tydligen inte tidigare då jag var här inne och kikade. Jag hade problem med min mottagning då så kanske det var därför det inte gick?

Nu väntar jag med spänning på dragningen, håller båda tummarna. :)

Ha en riktigt fin vecka du med.

Kram Lena

2011-03-20 @ 22:53:34
URL: http://lenasbloggsida.blogspot.com
Postat av: mia

Klart jag vill vara med!!

Kramizz & ha en fantastisk dag!

//mia

2011-03-24 @ 09:15:53
URL: http://mias-mix.blogspot.com
Postat av: Ulla Andersson

Hej, vilken fantastisk bloggcandy du har. Vill gärna vara med på dragningen, men har ingen egen blogg. Blir gärna din följare.

Vårhälsningar

Ulla A-son

2011-04-05 @ 15:25:46
Postat av: Tina/ninnap

Hoppas du minns mitt konstiga privatnamn!

Vilken härlig bloggcandy! Tänk så mycket kul man kunde ha vid köksbordet!

2011-04-07 @ 06:56:46
Postat av: Anonym

Hej!

Att jag missat denna candy,n tittar runt på de svenska bloggar jag följer varje dag.



Hoppas på tur

2011-04-19 @ 12:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: