>

#29 dagens bild...

Denna bild var också svår...
"Den nyaste bilden på dig själv"


Ja, det är ju inte klokt men den enda bild jag hittade är från min brors bröllop i september då jag var värdinna... Hade suttit hos frissan i timmar med resultat att lyfte man i ett hårstrå så följde hela kaluffsen med... massor av spray! Kan lova att frillan satt hela dagen & natten & nästa dag med...
Klänningen syddes upp till mig för tio år sedan ungefär & den har en väldigt kroppsförlåtande form *FNISS*

Ha det bra!
Kram

Postad i: Övrigt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Lena BE

Nu funkade det att lägga till sig som följare iaf. Det gjorde det tydligen inte tidigare då jag var här inne och kikade. Jag hade problem med min mottagning då så kanske det var därför det inte gick?

Nu väntar jag med spänning på dragningen, håller båda tummarna. :)

Ha en riktigt fin vecka du med.

Kram Lena

2011-03-20 @ 22:57:31
URL: http://lenasbloggsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: