>

#22 Dagens bild...

Idag kommer du få se en bild som visar:

"En bild på en tid du saknar"

Mitt föräldrahem!
Här bodde vi fram till 1995 då vi valde att flytta in till stan av olika anledningar.
Själv bodde jag i Skåne vid den tidpunkten men jag kan sakna miljön som fanns runt vårt gamla hus. Pappa hade fixat allt i & utanpå. Detta är en äldre bild så uterummet är inte byggt vid fototillfället men det han han att göra ett också innan vi flyttade. Vi hade en underbar katt "Nisse" som vi fick ta bort då vi flyttade...
Mitt rum var det med balkongen- perfekt då man kunde gå ut & lägga sig där & sola utan att bli sedd...man kunde dock få en något "randig" bränna om man slummrade till...

Ha en underbar dag!
Kramar

Postad i: Övrigt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Bittan

Hej !

Håller andan !

Dingelidongen funkar både datorn och ja vad trodde du :-)Tur att man kan roa någon haha. Kl halv två fick jag hämta hem honom. Varför kan han inte vara som de andra gubbarna eller de unga nyblivna fäderna ? Nääääärå Steffe ville till Harrys då följer "Pappabjörn med". Han lär sig aldrig :-) men idag fick han måla klart fönsterbrädor och element i vrummet när jag jobbade så han är rätt bra att ha ändå !

Vilket härligt hus att växa upp i , så mysigt på landet. I skåne ?

kram Bittan

2011-03-12 @ 18:18:39
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: