>

#11 dagens bild! 1 mars!

Idag ska du få träffa:
"En person jag kan berätta allt för"

Anna är min barnsdomsvän.
Vi kamperade ihop i stallet under flera år av vår tonår.
Hon var & kommer alltid att vara en bättre ryttare än jag...ja, det grämer mig lite...
Det roliga är att vi är som natt & dag i mångt & mycket men efter mycket slitande, givande & tagande så har vi blivit varandras jämlikar.
Med Anna kan jag prata om allt & då menar jag ALLT!
Hon är mitt stora stöd & jag försöker vara hennes.
Jag fick dessutom det stora förtroendet att vara Gudmor till hennes yngsta son!
Synd bara att hon nu mera bor 25 mil bort så en snabb fika... ja, det får vi köra över telefonen.
Hon är min bästa vän & det kommer hon alltid att vara!

Ha en in dag!
Kramar

Postad i: Övrigt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: