>

Nu är det underbara kvällar!

Min son har tjatat på mig sen början av april att "Nu är det väl sommar, mamma?"
Han har ju också fått det stående svaret "inte riktigt än, lille vän".
Men nu så har jag börjat svara att "Ja det är nog sommar nu" till hans stora lycka!'
Vill dela med mig av några sköna försommar bilder från mitt hem.


Vy ut mot vägen med min ridbana i förgrunden.


Tussi laddar på kaninen & den blir sååå glad av att få sälskap!


Kaninen Stumpan som mumsar massor av maskrosor så vi får flytta buren ofta!


Mina små kycklingar växer så det knakar.
Här på bilden ser du svarta, blå, gul & pärlgrå dvärg kochiner.


Körsbärsträdet, gammalt & stabilt men ger glesa skördar av bär
...kan kanske bero på skatboet i toppen...


...och ett gipspaket!

Njut av den dag du fått!
Kramar

Postad i: Övrigt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Trevliga bilder du delar med dig av:) Nu är det sommar:)



Hoppas att min kommentar under kom med blev lite fundersam nu hmmmm.....



Ha en toppen dag och ta väl hand om dig själv:)



Massor med kramar från Lilla vännen Inger:)

2011-06-09 @ 06:11:38
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Visst är det typiskt mig att hitta på flera storlekar men så kul det var ha ha ha:)

Kul att du gillade dom:)



Det är underbart ljuvligt att kunna ge sig i väg på sjön och när vädret är underbart och solen skiner så kan livet inte bli bättre:)

Känner mig mycket privilegierad över att kunna få göra sådant och uppleva det:)

Otur att du har bottenskräck men som du själv säger vi har alla våra akilleshälar:)



Det kan i bland bli lite tid mellan besöken nu men jag har inte glömt bort dig för det jag lovar:)



Vi hörs och njut av sol, värmen och sommaren och må så gott:)



Kramis krmis från lilla vännen Inger:)







2011-06-09 @ 16:52:35
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: