>

Min gudson fyller ett år idag!

Tänk att tiden går så fort!
Det var inte länge sedan, tycker jag, som min vän Anna ringde & berättade att hon fått en pojk.
Han fick namnet Samuel & lite senare blev jag & min man tillfrågade om vi ville bli hans Gudföräldrar.
Minns att jag kände mig så hedrad, att Anna & hennes man valde oss!
Det är stort!
Så idag är det hans dag!
(Anledningen till att inlägget kommer sent är att jag hoppas paketet har öppnats så jag inte "skvallrar" på innehållet...;)


Kortet är gjort på ett ljusblått cardstock.
Ett designpapper med trehjulingar på som jag äntligen fick användning för!
Gräset är en ny QK som jag köpt på Tradera.
Motivet fick jag låna av min svägerska...minns faktiskt inte vilket märke de är...men söt är han!
Jag har färglagt med distress ink refil.


Glasögonen har fått sig en tutch av Glossy accent.


Bokstäverna är QK "Magnolia", även det inköpt på Tradera & det är första gången jag använder det.
Även bokstäverna har fått lite Glossy på sig.


Insidan är "100% Bus!"...


...& en P&P stämpel "Grattis".


Sedan har jag fäst en liten lapp till hans föräldrar...
...det kommer nämligen mera paket...

Ja nu hoppas jag att han har haft en underbar dag!
Tack & hej leverpastej!
Kram Ida

Postad i: Scrapping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: