>

En tavla...

Denna tavla har legat kvar i över en månad men jag har inte haft några bokstäver förrens nu.
Införskaffade fyra stycken QK alfabet på trader & jag fick hem dem i veckan.
(Tyckte faktiskt att jag fyndade; 900 för fyra alfabet...det känns fint!)
Så nu har jag gjort klart tavlan!
Den ska hänga i sonens rum hade jag tänkt mig...


Som vanligt har jag utgått ifrån ett vackert designark & sedan byggt vidare med stämplar & ateraljer.
Fotot är några år gammalt nu. Det var då det fanns lammungar i ladugården & sonen älskade verkligen sin traktor så han & systern tog en sväng med lammet på släp i kärran.
Detta foto kom faktiskt med i tidningen Land!

Egengjorda kaffefilterblommor, utstansade blad, hampasnöre, stämpald banderoll med P&P stämpel, en krona från Disney, en nål & lite extra designpapper.
Nedan har du lite mera detaljerade foton...

 

 

 

Bokstäverna är belagda med Glossy accent.
gillade verkligen detta alfabet!! Det kommer jag använda igen, var så säker!

Önskar Dig en ljuvlig dag!
Kram Ida

Postad i: Scrapping Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Hej på dig Ida :)

Vilken tävla du har gjort WOW helt makalös ljuvlig vacker och en fröjd för ögat att titta på:)

Detta gjorde du himla bra:)



Jättefina underbara bilder som du bjuder på också över här:)

Hoppas att det går bra för dig och att det inte är för varmt för dig, måste vara lite jobbigt med denna värmen och ha gips !



Å tänka sig att dina små kycklingar har börjat få fjädrar kan tänka mig att dom är hur söta som helst:)

Är avis på dig som kommer få helt egna färska ägg!!!



Jag har varit lite tyst när det gäller bloggen! Har varit i väg på en Segeltur helg med min kära älskling och fixat med annat hemma.



Nu när sommaren är här så har man en del andra saker som man måste och vill hinna med och då blir det inte lika mycket pyssel och blogg.



Önskar dig en toppen dag och njut av sommar, sol och underbart väder:)



Massor med kramar från Lilla Inger vännen:)







Ha en underbar dag!

Kram Ida

2011-06-09 @ 06:09:25
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: