>

Sörjer med Norge idag...


Så otroligt fruktansvärt!
Alla unga liv som bara släckts!
Jag sörjer med Norge! Det som har hänt är fruktansvärt & oåterkalligt.
Alla dessa föräldrar som väntar på sina barn men aldrig får hem dem, höra dem skratta, hålla dem i sin famn.
Nu börjar mitt tangentbord bli blött av tårar.
Jag gråter för detta är så tragiskt!

Vad får en människa att gå bergsäkragång bland försvarslösa ungdomar & systematiskt skjuta ner dem???
På bilderna i TV ser han ju ut som vem som helst, en sådan människa du skulle kunna möta på stan en vanlig dag. Han är ju för hela friden bara några år yngre än mig.
Var han redan trött på livet men missade att skjuta sig själv?
Vad är det som har format en sådan grymhet?

Jag hoppas han får lagens hårdaste straff & aldrig blir fri igen!

Sörjer med alla som förlorat någon kär.
Ber att smärtan ska lindras så småningom.

Kram min vän!
/Ida

Postad i: Övrigt Kommentarer (6)

Kommentarer
Postat av: snojbi

Väldigt bra skrivet.



Ja det är fruktansvärt det som hänt i Norge man får tårar i ögonen bara man tänker på det.



Tankarna är hos dem i Norge .

2011-07-24 @ 10:07:31
URL: http://snojbi.blogstop.com
Postat av: Lindha

Du har fått ner i skrift, det vi alla känner och tänker. En fruktansvärd händelse som inte går att begripa! Det borde inte få hända!



Kram Lindha

2011-07-24 @ 11:18:41
URL: http://lindhasplejs.blogspot.com
Postat av: Lindha

Du har fått ner i skrift, det vi alla känner och tänker. En fruktansvärd händelse som inte går att begripa! Det borde inte få hända!



Kram Lindha

2011-07-24 @ 11:18:49
URL: http://lindhasplejs.blogspot.com
Postat av: Nina Björklund

Ja det är fruktansvärt man kan inte tro att det har hänt i verkligheten känns som en skräckfilm som rullas upp. Hörde att gärningsmannen kan dömmas till 21 år jag säger bara han skall väll alldrig få komma ut.

Mina tankar går till alla nära & kära <3<3<3

2011-07-24 @ 21:39:53
URL: http://curlingmor.blogspot.com
Postat av: Nina Björklund

Hej igen. Nä jag är heller inte blod trörstig men denna människa skulle ha döds straff.

Du kan vara med på min Tävling som är dragning på i morgon gå in på bloggen och titta...

Ha en bra vecka

Kram Nina

2011-07-25 @ 10:00:19
URL: http://curlingmor.blogspot.com
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Så himla fint skrivet och omtänksamt av dig vännen:)



Det som hände i Norge är så fruktansvärt så det finns inga ord som räcker till! Jag blev helt förlamad hade inte lust med något eller ville inte göra något var bara tvungen att vara och landa. Har fortfarande inte fattat omfattningen av denna grymhet som blev begått kommer nog aldrig kunna förstå och ta in det.

Kan liksom inte förstå att det finns en människa som kan göra något sådant det är helt ofattbart!!!

Jag känner mig mycket lycklig lottad för inga vänner eller någon av min familj i Norge blev direkt drabbad av denna fruktansvärda tragedienn.

Men jag lider verkligen och känner verkligen för dom drabbade och hoppas att glädjen och ljuset återfinner sig hos dom alla fast detta fruktansvärda som dom har varit med om!



Hoppas allt är bra med dig och att du passar på och njuter av allt som sommaren har att erbjuda:)



Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg:)



Ha det bäst och massor med kramar från Lilla vännen Inger:)

2011-07-29 @ 13:43:38
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: