>

Happy Birthday to you!

Min lille pojke har precis fyllt 6 år.
Inte klokt vad tiden går fort!
Så nu har han slutat på förskolan där han gått sedan han var 14 månader.
Lite sorgligt faktiskt... & till hösten så blir det förskoleklass i stället.

Men men han har tjatat på mig sedan i vintras om att få ha kalas för sina kompisar och nu är det dags för det! Så på fredag mellan 16.30-19.00 kommer det 8 barn för att gå på BIOKALAS. Filmen som ska visas är Draktränaren, en helt suverän film måste jag säga!

Men först skulle ju inbjudningarna ut & då fick den ömma modern scrappa en stund. Det tog mig 30 minuter att skära, måla & fästa ihop alla 8 inbjudningarna. De blev snarlika allihop- varför variera sig?!


Det är smidigt att göra små kort ibland för då blir man av med svårplacerade spillbitar...
Motivet är en del av en hÄnglar/stÄnglar stämpel- Pojke på cykel. Jag har snabbfärglagt med distress Ink Refil & jag har inte finmålat så mycket denna gång- allt skulle bara gå fort!


Liten närbild...med prickigt papper...


...och en närbild till...med rutigt papper!

Jag har använt mig av en stämpel med texten: "Sjörövarfabbe" som bakgrund på mönsterpappret. En liten retropunchad blomma med stickles på fick också vara med på ett hörn.
Ja nu är de skickade i alla fall så på fredag smäller det!


Såhär såg det ute vid göla i tisdags då barnen provkörde den nya födelsedagspresenten- en radiostyrd racerbåt!

Ha en underbar kväll!
Kram Ida

Postad i: Scrapping Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Karin

Fina :)

Det lär dröja innan jag får göra några till Ralphs kompisar.

Det blir ju familj osv i några år framöver. Nästa tisdag är

Han 6 månader!!! Jag fattar inte vart tiden tog vägen, känns som han föddes igår <3



2011-07-04 @ 21:03:41
URL: http://scrappkarin.blogg.se/
Postat av: snojbi

Visst går tiden fort.

Fina blev korten

2011-07-04 @ 22:26:51
URL: http://snojbi.blogspot.com
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Men vilka fina inbjudningar - och vilket jobb du lägger ner (imponerad)! Hoppas det blir ett roligt kalas!



Kram

2011-07-05 @ 08:03:07
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: