>

En vetekudde...mitt i värmen!

Fick en beställning på en vetekudde för barn här om veckan.
Det var ett tag sedan jag gjode en sådan & hönorna hade ätit upp allt vete så...
Ett besök för att köpa nytt vete & några timmar senare var denna klar.

(Skulle Du vara intresserad av en sådan här kudde så gör jag dem på beställning.
Barn kudden väger ca 850 g & vuxenkudden väger 1600 gram.
Bara att höra av dig vid intresse!)

Denna stämpel är så otrorligt charmig!
Första gången jag såg den så tyckte jag inte den var något särskilt men nu har kärleken börjat växa fram & min svägerska lånade ut den till mig. Tack Karin!
Har färglagt motivet med textilfärg. Lite knöligt då den kan bli för blöt & dra sig utanför linjerna.
Stämpeln "Har bara ÖGON för Dig" kommer från samma stämpel tillverkare (kommer just nu inte på vem som gör dem..)
Namnet är stämplat med svart Stazon Ink. Den är bra för den torkar så snabbt.


En lite tydligare bild på motivet.
Hoppas att mottagaren blev nöjd.

Ha en underbar dag!
Kram Ida

Postad i: Övrigt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Lindha

Vilken fin vetekudde!! Kul att kunna få den så personlig! Jättesöt!



Kram Lindha

2011-07-19 @ 12:26:30
URL: http://lindhasplejs.blogspot.com
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Men hur fint var inte detta!!! Bara älskar de små glasögonbarnen och textstämpeln är ju lika god den.

Hoppas allt är bra med dig och foten!



Kram Linda

2011-07-19 @ 16:00:07
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: