>

Magnolia down under #80...


Ett litet kuvert till...
Precis som det förra men med ett sött Magnolia motiv.

Det är
MDUC som har temat Recykling.

Den lilla kuvert-påsen är från början en sådan där påse som man får extra knapparna i då man köper nya knappprydda kläder.
Bara att återvinna!

Motivet är en liten Magnolia älva på krympplast.
Motivet är målat med distress ink före krympningen.
Pappret är givetvis från Maja Designs "Fika" serie.

I detta lilla kuvert ska jag stoppa en fin Michel Cluizel,
min favoritchoklad!

Nummer 39 är mitt bidrag.

Jag har en tanke med den här...
Ulla, vill du ha den kanske...hihihi!
Kram alla vänner!
Ida

Postad i: Scrapping Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Sharon

Hi Ida,



This is such a cute and "sweet" gift idea.

I just adore those beautiful papers you've used - they a gorgeous.



Thanks for joining us at Magnolia Downunder this week!



Sharon x

2011-01-27 @ 22:53:45
URL: http://cardsbyrequest.blogspot.com
Postat av: Anonym

very nice

thanks for sharing

Denise

MUDC

2011-01-28 @ 14:08:06
URL: http://pasionscrapping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: