>

HÄnglar/stÄnglar #16...


Lovely hÄnglar Only 
har en challenge med temat
Anything goes.

Så denna gång gjorde jag inget kort utan ett litet, litet kuvert.
Det är 7 cm x 4,5 cm.
Motivet är "hÄngel med fågelholk" som är stämplat på krympplast & färglagt med distress Ink ReInker. Sedan har jag krymt motivet med varmluftsfönen & vips passade det perfekt! 

Pappret är givetvis Maja Designs "Fika" serie.
Texten "Sweet Wishes" är från WOJ men passade perfekt på detta lilla kuvert.
Jag har lagt på lite perfect pearl för att få lyster.
Ett svart sidenband håller ihop kuvertet.

I detta lilla kuvert kan man stoppa en liten mumsig choklad, pengar eller ett hemligt meddelande...You name it!

Det var kul & det kommer bli fler!
Jag har nummer 53.
Kramar! 

Postad i: Scrapping Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: ulla

jorå, jag tycker att det förra inlägget var jättefint och vintage kan vara ganska färgstarkt.

Den lilla chokladbiten skulle jag behöva ;) får i mej alldeles för lite nu för tiden....

Kram ulla

2011-01-27 @ 11:18:01
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com
Postat av: Iris

Gorgeous tag! Thanks for playing with us at LHO!



Hugs,

Iris

2011-01-29 @ 14:20:37
URL: http://cocoacards.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: