>

Fabrikens tisdagstema... Mattor!

Då var det Tisdag igen.
Fabrikens tema för idag är MATTOR!

I mitt hem finns det inte många mattor... på både gott & ont faktiskt.
Jag har en som jag gillar väldigt mycket...
Det är en gammal fin, vävd ullmatta av rejäl storlek som vi har nere på hallgolvet för det är lite kallt där.


...sen har jag några som jag avskyr!
Det är s.k. nålfiltsmattor- från IKEA.
All smusts fastnar i dessa mattor & så luddar de av sig med.
De ska åka ut så fort jag hittar rätt ersättare till dem.
Jag har inte ens bemödat mig med att ta kort på dem...sorry!

 
Till saken hör att vi har så fina golv i vårt hus.
Då vi renoverade allt, sparade vi de breda plankgolven, som gick att rädda, i flertalet rum & oljade upp dem ordentligt.
Dem skulle jag aldrig göra mig av med oavsett trendväxlingar.

Så så många mattor finns det inte hos mig ännu.
Jag spanar efter fina trasmattor i grå/beige
men de växer inte på träd...

Önskar
Dig en fin dag!

Postad i: Övrigt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Lilla pyssel Inger

Å med sådanna fina tregolv så behöver man inte många mattor, blir lite avis på dina fina träd golv:) Känner igen vad du beskriver om dessa mattor från IKEA där allt skit fastnar inte roligt alls har tyvärr en sådan här hemma jag med !

Lycka till med att hitta trasmattor som du vill ha:)



Lycka till också med att hitta Spellbinders som du ville ha. Jag användar mina släta runda och ovala spellbinders "MYCKET" så för mig har det varit ett måste. Å jag har själv köpt många av mina Spellbinders på Tradera.



Ha en toppen dag och vecka och var rädd om dig:) Kramar från lilla Inger:)



2011-01-18 @ 07:48:42
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Vilka underbart vackra golv...

Jag förstår verkligen att du inte har så mycket mattor!

Kramen.

2011-01-18 @ 09:59:39
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Petra

Jag har inte heller mycket mattor hemma. Tycker det är svårt att hitta fina.



Men med så fina trägolv som ni har behöver man ju verkligen inga mattor! :-)

2011-01-18 @ 10:51:09
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: