>

Några ljus på beställning...

Hej, idag lyser solen från en klarblå himmel.
Här har vi -18 grader så det nyper friskt i näsan.

Nu var det ett tag sedan jag visade något scrappat här på bloggen.
Det har mest blivit en massa andra saker...
Fick en ljus beställning av en bekant.
Två stycken ljus i gröna toner & med fjärilar.


Så här blev de!
Ett 20 cm & ett 25 cm.


Martha Stewert fjärilen kom väl till pass.
De små fjärilarna har fått stickles på sina vinkanter.
Har stämplat med Prima grässtämpel, Inkidos mellan fjärilsstämel & texten kommer också från Inkido "Be yourself, everone else is taken".
Jag har använt Distressdynor för stämplingen.


Här har jag använt Primas ormbunks stämpel, & textet stämeln "Du är en ängel".
Fin vintagespets på båda ljusen & grönt satinband.
Har satt fast alla lösa delar med fina knappnålar.


Gjorde en liten tag också som kan fästas vid ljusen då de ges bort.

Japp, det var allt för míg för stunden. Nu ska jag strax till jobbet.
Ha en underbar dag!
Kramar

Postad i: Scrapping Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Lilla pyssel Inger

WOW WOW WOW vilka vackra underbara ljus du har gjort dom gillade jag MASSOR så himla snygga:) Tagsen var också fin men dina ljus blev jag riktigt förtjust i:)

Å lycka till med dina korgar och som du själv säger skam den som ger sig ha ha ha:)

Om det kan vara till någon tröst så har jag fått kasta tre stk korgar som såg ut som sju svåra år ha ha ha:)

Ha en toppen dag och kramar från lilla Inger:)



2011-02-24 @ 07:05:05
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: