>

Fabrikens tisdagstema... Favoritfärger i inredning!

Jag håller ju som bäst på att göra om mitt hem mot lite mer Vintage/lantlig charm så färgerna i mitt hem drar mycket åt vit/beiget just nu... Mina golv håller jag kärt. De har en riktigt gamal tutch som sig bör & dem kommer jag inte att ändra på. De blir bra motvikt & hjälper till så jag kan dekorera rummen ljusare.
(Klicka på bilderna så kommer du direkt till FABRIKEN!)

 
 

Men det är hälsosamt med lite färgklickar här & var.
Några pastellvettenkannor från IKEA kan piffa till ett fönster...

Ha en underbar dag!
Kram Ida

Postad i: Övrigt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Många vackra färger finns det...och vitt är så självklart!

Ha en fortsatt bra tisdag.

Kramen.

2011-02-01 @ 13:14:06
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: