>

Fabrikens söndagsbild...v.5

Söndag igen.
Det går så fort!
Min lilla Fabrikenbild idag är en klänning i "old tutch".


Sprang på denna söta lilla klänning på en loppis.
Den har volanger & spetsar, pärlor & blommor.
Dottern blev alldeles salig då hon dåg den.

 
Nu hänger den på ett gammalt träskåp som säg bör.
Galgen pimpade jag med lite sidenbande & rosett.
Kanske ska tillägga att det int är någon vuxen/barn klänning utan en söt dockklänning.
Och tro mig, den passar inga dockor som man kan köpa idag...

Ha en underbar söndag!
Kram Ida

Postad i: Vintage Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: ulla

Visst är de ljuvliga att hänga som en dekoration bara.

Jag har två flickklänningar som är liknande...

Gräddiga och pärlbeströdda...

ha en bra vecka..

kram ulla

2011-02-06 @ 16:35:54
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: