>

Fabrikens söndagsbild v.8

Söndagsbild i Fabriken

Jag har en ovana...Jo det är sant! Inte skratta! 
Jag har verkligen en riktigt dålig vana:
Jag shoppar gärna saker som jag tycker är fina...
& sedan vet jag inte var jag ska placera dem eller ha dem till...
Känner du igen Dig?!


Denna fina låda hittade jag i en liten inredningsbutik.
Den har små fack som man kan lägga saker i...
Men vad för saker?
Har Du någon idé?
Tar emot den med glädje!!


I samma butik sprang jag på denna fina Tealåda.
Men jag har ju inga "Teabags",
vi dricker bara löste & det kan jag ju inte gärna lägga direkt i lådan...
Några ideér här tages tacksamt imot!

Min man hoppas att jag ska lära mig att shoppa "rätt" nån gång...
Ja vi får väl se!
Ha en underbar Söndag!
Kram Ida

Postad i: Vintage Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Emilie W

Jag hade haft thépåsar i den ena, sen ahde jag sorterat pärlor i olika färg alternativt pysselsaker, trådrullar osv... Kanske sätta några små örter i den avlånga för thé?

2011-04-02 @ 16:49:20
URL: http://www.vardagspyssel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: