>

Ett paket med ett kort till...

Min brorson fylde tre år i lördags.
Vi passade även på att fira hans pappa som nu är färdig som Matte & Träslöjds lärareen.
Hela familjen var där & firade dem. .
Jättekul!

Vi åt tårta...eller ja alla utom jag gjorde det (fick nöja mig med fruktsallad..) Jättesmaskigt & senare på kvällen fick vi även middag- pastagratäng med tillbehör. Jättegott!


På paketen till Vilmer hade jag gjort ett enkelt kort med motiv av Dustin Pike.
En liten riddardrake med en vimpel.
(Den finns som freebees på Dustins blogg...)
Till saken hör att min bror är en "medeltid nörd" som skjuter pilbåge & syr medeltidkläder... sonen faller inte långt från samma äppleträd... hahaha


Motivet är färglagt med Distress Ink.
Kanterna är chalkade & skylten är handskriven.
Likaså "V" på skölden är handskrivet.
Lite sticklesglitter runt kanterna & en blomma med pärla i.
I paketen hade vi lagt LEGO- det går alltid hem!
Ha en underbar dag!
Kramar!

Postad i: Scrapping Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: ulla

Så häftigt kort...

just nu är jag inne i en okreativ scrappingtid. Har varken lust eller ork att sitta ner å pyssla. Men har fått en beställning på ett LILA påskägg, hujedamej.

Måste få till det bara ;)

kram ulla

2011-02-10 @ 19:03:13
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: