>

Pimpade en rosa tvålpump... & en vacker vintagebild till DIG!

Har lite smått börjat med mitt scrappande igen...
Idag blev det en tvålpump.
Den gamla som jag gjorde innan jul har tagit slut & lögn & skam om man sätter dit en opimpad tvålpump i badrummet hos en scrappare...


Den går i vintage...såklart!
Och då tvålen är rosa så tyckte jag att det var lika bra att fortsätta i de nyanserna.
I botten är det ett ljusrosa cardstock.
Sedan har jag embossat motivet med Clear emboss för att det ska stå emot väta bättre.
Ett prickigt band i rosa med ett lite grövre hampasnöre utanför & ett litet guldigt hjärta som pricken över "i".


Kanterna på motivet har jag klippt med en mönstersax & alla kanter är chalkade med en brun, vattenfast chalk.


På baksidan har jag satt en liten text från Pieces.


Här är bilden om du skulle vilja använda den i ditt scrappande.
Bara högerklicka på den & spara!

Ja nu står den & ser vår/sommrig ut på vårt handfat...
Får se hur länge den räcker...

Njut av dagen!
Kram Ida

Postad i: Scrapping Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Tycker mycket om din pimpade rosa tvålpump den blev super snygg:)

Tack snälla för att du delar med dig av den fina bilden:)

Trevlig fortsättning på påsken och hoppas att du krya på dig med din fot:)

kramar från Lilla Inger:)

2011-04-23 @ 07:58:28
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: