>

Kalas med godisgåva såklart!

Nu är det kalasdags igen!
Dottern ska ha ett dubbelkalas tillsammans med sin ena klasskompis.
Så imorgon fredag kl.16.30 intar tjejligan detta hem...

Det ska vara ett "Bio- kalas" där de ska äta pizza & se på den senaste Barbie filmen "Älvornas hemlighet".

Självklart ska tjejerna få med sig en godisgåva på slutet av kalaset & nu har jag suttit & knåpat några dagar...


JAg har gjort väskorna efter en mall som Tesa Prickiformar gjort.
De blir små & nätta.
Jag skrev ut dem på vanligt papper & sedan har jag klätt in dem med spillbitar av olika design papper.
Fjärilarna är ju Martha Stewert (I like!), & blommorna är mitt eget "hittipå", ska se om jag kan lägga ut en beskrivning nån dag på dem...

De är lite olika dekorerade men det genomgående är spets & namnlappen.

De blev ganska "tjejiga", Sessa du vet...

Ja kalaset lär nog bli en succè tror jag!
Ha en underbar kväll...
nu ska jag i alla fall tillbaka till jobbet för att ha planering i tre timmar.
Bahhh...

Glöm inte min candy!
Länken ligger i sidebaren!

Kram på Dig!
/Ida

Postad i: Scrapping Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Lilla Pyssel Inger

WOW vilket kalas det bjuds på är säker på att det blev mycket lyckat:) Vem skulle inte vilja få en av dessa snygga "Godis påsarna" :)

Vilket jobb och jag är säker på att det blev riktig succés:)

Önskar dig en jättetrevlig lördag och helg, ha det bäst och kramar från Lilla Inger:)



2011-04-16 @ 10:22:16
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Annelie

Superfina!

2011-04-19 @ 23:03:09
URL: http://annelieskort.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: