>

Fabrikens tisdagstema v. 14: Min favoritinredningsbutik...

Tisdagstema i FABRIKEN är butiker...
Åhhh inredningsbutiker...det finns ganska många jag gillar.
Först ut är nog DÍMODA.
Öppnade i Jönköping för några månader sedan & jag är redan stammis...

De har såhär fina saker; lite gammal stil ak Vintage/Shabby chick.
I Like a lot!
En annan butik som jag gärna besöker är Anna K Heminredning


De har många fina ting från bland annat Jeanne d Àrk living... Nice!

Sedan kan man faktiskt fynda på så enkla butiker som ex. Åhlens.
De har fått in mycket som går i vintage stil/ gamla rosor.

Önskar Dig nu en underbar tisdag!
Kram Scrappida

Postad i: Övrigt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Ulla

Måste in till stan snart ser jag...

synd att min favvo Årstid lägger ner. Var där å fyndade igår på utförsäljningen.

Kram ulla

2011-04-05 @ 18:18:54
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: