>

Fabrikens tisdagstema: Påskpyssel...

Hej kära vänner!
Idag kommer mitt inlägg ganska sent...arbetat lååång dag...
Veckans tema på Fabriken är Påskpyssel!
Jag gör inte så mycket påskgrejor faktiskt.
Det blir mest jul...
Men jag tänkte visa ett kort som jag gjorde för några år sedan...

Ett Magnolia montage i tre steg.
Motivet är färglagt med distress Ink Reinker.
Papper från Maya Design & spetsar från min kära mormor.
Det var länge sedan jag gjorde något Stämpel montage så det får nog bli ett snart projekt!

Men lagom till påsk så ska ju barnen kl ut sig.
En påskgubbe & en påskkärring.
Visst är de väl söta!

Ha en fin kväll!
Kram Ida

Postad i: Scrapping Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: snojbi

Fint kort och väldigt sött påskpar

2011-04-12 @ 23:45:45
URL: http://snojbi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: