>

En liten tavla...

När jag var på Vätterscrappen för några veckor sedan fick vi lite tips om enkla men dekorativa tavlor.
Det är ett collage av stämplar som formar denna tavla.

Först klippte jag ut ett hjärta med fin form.
Pappret med själva hållet i lägger jag över ett akvarell papper & sedan använde jag mig av Distress Ink´s "Dries Marigold" & chalkar in området tills jag är nöjd. Jag valde även att embossa hjärtat med clearembossing (blev sådär...) Sedan tog jag & bytte ut det ihåliga pappret & lade på själva hjärtat på det infärgade hjärtat för att sedan börja kombinera ihop stämplar efter smak & tycke...

Har använt mig av stämplar från: Prima, Pieces & Tim Holtz.
Ett oranget satinband & chalkade kanter gjorde pricken över "I".

Jag ska göra en tavla till, men i andra nyanser...
Återkommer med den längre fram.

Önskar Dig en underbar scrappdag!
Kramis!

Postad i: Scrapping Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Väldigt snyggt & läckert!

Kram Annelie

2011-04-02 @ 11:06:19
URL: http://annelieskort.blogspot.com/
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Superfin tavla! Har velat prova att göra sådana länge nu, men inte kommit till skott.



Läckert med gul/orange effekter!



Kram

2011-04-05 @ 13:55:14
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: