>

En cd-förvaring

Ett lite annorlunda kortformat som jag sprang på för ganska länge sedan.
Sen har jag sett det på bloggar men inte riktigt känt för det...
men nu så...


Utvändigt har jag använt mig av tapet, wellpapp, chippboard,
blommor & ett krympplast motiv alá hÄnglar.
Allt är chalkat med Distress Vintage Photo.
Kanterna är distressade med en kantrivare.



Då man vecklar ut kortet har jag satt ett notpapper på tvären lite
egengjord Tim Holtz- tejp & wellpapp.
Wellpappen håller fast sdskivan som ett fodral.

Själva cd är en parodi på min brors uppväxt som jag & min andra bror gjorde till bröllopet.
Den drog ner mängder av skratt & applåder.
Då känns all tid som den tog värt det!

Postad i: Scrapping Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åhhh, Ida!!! Vilka grejjer!!! Vad du har pysslat! Superläckra saker... Det märks att du älskar din bror!



Hoppas ditt uppdrag gick bra, men det gjorde det säkert! Ha det gott!

Kram

Linda

2010-09-28 @ 20:42:52
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: ulla

Nämen, vad läckert kort.

Nu har jag beställt två personliga stämplar, en tomtestämpel och en logga.

Bara väntar på att de ska dyka upp i brevlådan,

Har lite ideer på gång i mitt huvud, måste ha det så tillvaron inte blir för dyster, du vet ;)

tipsar om en fin tävling på franskaliljan.blogspot.com. Kram

2010-10-02 @ 18:20:31
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com
Postat av: mia

Love it!!!

2010-10-08 @ 20:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: