>

Tag med klet...

Hej vänner!
Ett litet ljust ögonblick i livet!
Solen lyser upp i höstens väta & det känns underbart!
Idag vill jag visa dena tag. Den är ganska stor.
Bakgrundstexten är embossad med Puffy från Ranger.
Sedan har jag chalkat in den med Distress Ink Vintage photo.


Lite wellpapp är alltid kul att använda.
Spets från en gardin, blomma med pearl, egengjord Tm Holtz tejp samt en nyckel i kartong inklädd med gamalt notpapper 6 krackelerad (det syns ju tyvärr inte här).
Sedan har jag kletat på konstnärspasta.
Den gör att man får lite höjd på tagen.
Jag har satt fast spets & blomman i denna pasta.
Lite anorlunda men kul effekt.

Postad i: Vintage Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: