>

Vintern är här!!!

Jag älskar vintern med då ska det vara snö!
Annars kan det kvitta.
Just nu faller snön från sidan här i Småland...
lite bökigt då man lätt fryser till om öronen.


Men man ska inte klaga, det kunde ha varit värre!
Tänk om det hade varit +0 & snedregn- fy katten vad deprimerande!

Mina hästar har fått börja komma in på nätterna nu.
De har inget mot snön alls utan skulla gått kunna gå ute dygnet runt
ett tag till men mitt lilla "tycker-synd-om-dem"- samvete fick styra.

På morgonen drar de loss i hagen så snökokerna rycker.
Bjarmi som har skor sprutar de största kokerna.
Både islandshästar & shettisar är ju som gjorda för detta vädret...

Min overall fick följa med till jobbet igår.
Kan säga att den behövdes...
Ha en fin dag!
Kramisar

Postad i: Övrigt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hejsan!

Jag håller med dig, visst ska det vara vinter nu när det är vinter och inte en massa slask.

Ha en bra dag, kram Rebecca.

2010-11-24 @ 07:19:44
URL: http://beccashus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: