>

Fabrikens Tisdagstema... mitt första medlemsinlägg!

Veckans tisdagstema hos Fabriken är
ADVENTSPYNT!
Detta är min lilla tanke kring detta...


Amarylisen är inhandlad & redan vänd upp & ner i fönstret.
Häller man vatten i själken så kan den hålla sig jättelänge.


Jag bakar lite extra så här innan jul.
Russinbröd idag...lussebullar imorgon!


Dags att samla juldofter.
Torkar alla clementinskal & citroner.
Blir fantastiskt i doftpåsar tillsammans med nejlikor & kanel.


Jag tänder många ljus.
Detta ljus har min son stöpt på sin förskola.
Han är så stolt då vi tänder det.

Postad i: Vintage Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: ulla

Ja, så roligt,,,

då har vi ju ändå mer gemensamt när du gått med i Fabriken,

du ska se att det blir full rulle på bloggen nu ;)

Jätteroligt....

Tack för tipset om torkade doftgrejer, ska jag fixa lite med i helgen tror jag...

kramis ullamaria

2010-11-23 @ 09:51:13
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: