>

En presentpåse...

Jag ska få besök av mina gamla kollegor om några veckor.
Vi har en tradition att träffas varje december & göra julkort ihop.
Det är två damer & en man... spännande kan jag säga.
Tomas är mest med för sällskapet & gör sina kort för att han ska.
Han är så godhjärtad den mannen.
Inger & monica går in för det hela med själ & hjärta.
De planerar länge, länge för att det ska bli årets mest avancerade julkort & sen massproducerar de tills de ska gå hem... sköna kvinnor!


Så nu tänkte jag att de ska å en liten gåva då de kommer.
Har tillverkat små presentpåsar med ett ljus & tändsticksask i.
Enkelt men fint.
HAr använt mig av cardstock, tapet, vintagebild,tags med embossing i silver.
Hoppas att den blir till belåtenhet.

Fin dag!!!
Mycket snö Jippii!!!

Postad i: Vintage Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: