>

Tack alla Ni...

Tack alla Ni som lämnar små spår efter er på min lilla blogg,
det värmer i själen ska ni veta!!
Har det lite tufft just nu så jag är inte inne här så mkt som jag varit ett tag.
Orkar bara ta hand om min vardag...

Sockret spelar mig spratt dagligen:
Upptäckte här omdagen att min ekologiska mussli innehöll MALT...inte undra på att jag känt mig konstig några veckor...hästarna tyckte oxå om den så det löste sig...

Just nu ösregnar det över vårt hem.
Ska strax släppa in hästarna för lite daglig överblick & extrafodring.
Twiggy har inte riktigt fyllt juvret än men det kan ju gå snabbt, fölet är beräknat till den 17 maj...
de blir en norskunge...nä skämt åt sido...jag har några namn på G som kan funka bra...de går på T.

Barnen sitter framför Bolibompa.


Tidigare har de inte varit så förtjusta i det men nu ett tag så följer de programmet varje dag.
De spelar gärna lite på bolibompas hemsida med fast det är jag väldigt retrektiv med; max 30 min/ vecka.
De ska inte bli som sin ömma moder...

Har inte scrappat något sen helgen...
Konstigt men har inte orkat ta tag i det.
Ska se vad jag kan göra denna långhelg!
ge inte upp hoppet! Jag återkommer snabbare än Du anar!!!

Kram i regnet!
Postad i: Övrigt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Linda

Stor kram till dig, tjejen!!



Hoppas du får en underbar helg!!



//Linda

2010-05-13 @ 07:20:03
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: Ulla

Hej,

dumma socker vad det kan ställa till.

Fattar inte att det ska vara socker i precis allt....

Hoppas att du får ro i helgen i alla fall....

Kramar från mej.

2010-05-13 @ 21:34:40
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com
Postat av: Tesa/Thereser

Tusen tack för dina söta ord. Blir så glad:)

Sköt om dig och akta dig för sockret.

Kram Tesa

2010-05-17 @ 12:25:46
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: