>

Nya detaljer på bloggen!!

Wigets är så bökigt!
Man ska in & rota i Html-format för att få upp en liten kul grej i marginelan & gör du fel så pajjar hela designen & man får börja om...
Ändå vill jag ha några på min blogg...
Hittade en trevlig sida
DESIGNA DIN BLOGG

En kille som på ett enkelt sätt förklarar hur man ska gå till väga.
Så nu har jag lagt in:

En flaggräknare

En klocka

Vädret hos mig

Dagens lilla tanke

Jag har länge funderat på hur många som hittar hit till min lilla hörna
& nu kanske jag kan få en liten hint om det.

Skulle vilja ha in en sån där
googlegrej: FÖLJA DENNA BLOGG
,
Du vet när man vill följa en blogg.
Vet du var jag kan hitta den Html koden så vore jag mkt tacksam.
Haa, det var allt för nu.
Det tog ex antal timmar från min kära familj...jag får gottgöra dem senare.

Kram!!

Postad i: Övrigt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: