>

Ett gediget kort med tyngd...vintageutfodring!

En finfin tävling hos
vintageutfodring.
Jag har nr. 22 & sista dagen är den 13/6.
Tema SPETSAR!

Jag älskar spetsar!!!
Har även satt spets som öppnare kortet.
Detta kan behövas då det är ganska tjockt & tungt.
Kortet i helhet väger hela 65 gram.
Alla mina andra kort väger under 1 frimärke...

Har valt att bara dekorera lite så att
pappret får ta större plats.


Det känns lyxigt & bearbetat.

Uppslaget kort!
Har klätt insidorna med samma papper som på framsidan.
En liten text i kanten sedan stort utrymme att skriva på.

Första gången jag gör ett
TAPETKORT
(Walpaper)
Det kommer snart fler!!!

Kramar!!!


Postad i: Scrapping Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nydelig kort!!! Flott med blonden rundt bilde og ellers mange flotte detaljer!

Takk for du deltar på Vintage utfordring!

Klem

2010-05-30 @ 10:53:40
Postat av: Linda

Åhh, vad snyggt! Önskar verkligen att jag kunde göra vintage som du! Det blir sååå fint!



Ha en underbar mors dag!

Kramis

2010-05-30 @ 11:00:24
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: Benita

Super flot tungt kort. Det ser rigtig godt ud.



Tak for deltagelsen i vintageudfordringen.

2010-05-30 @ 20:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: