>

Engelsk utmaning...scrapping

Hittade en trevlig liten engelsk bloggtävling...typ massor med tävlande men man kan vinna Tim Holtz-grejor i mängder så det är klart att jag vill vara med!

Sir stampalot

Temat är
Blommor & fjärilar
Kul!



Fastnade som sagt va för skissen i det tidigare inlägget så jag följde den igen. Magnolia-montage med blommor & papper med magnolior (gillar verkligen det pappret).
Små enkla detaljer!
Hoppas att det går bra för mig...jag har nämligen tävlingsbidrag nr: 46

Kramar

Postad i: Scrapping Kommentarer (7)

Kommentarer
Postat av: Sally H

How cute! Thanks for sharing with us at Sir stampalot and good luck!

2010-05-06 @ 16:56:35
URL: http://sal-utations.blogspot.com/
Postat av: Brenda

Hi there



This a very sweet card, lovely summery colours.



I have lookd at buying that Tilda flower so many time and after seeing your use of it feel I definately need it.



Thank you for sharing your card with us at Stampalot challenge and good luck.



B x

2010-05-06 @ 17:07:54
URL: http://stamping-fantasies.blogspot.com/
Postat av: Linda

Wow! Läckert! Älskar också de pappren, såååååå fina!



Supersnygg maskning med Tilda och blomman!



Snart kommer det ett vintage-kort i min blogg.... Väntar bara på min nya embossingfön så jag kan göra klart den sista detaljen...



Kramis

2010-05-06 @ 18:05:11
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: pinky

This is just lovely. Thanks for sharing at Sir Stampalot this month.

Pinky

2010-05-06 @ 22:51:46
Postat av: Tracy

This is cute and pretty. Thanks for joining the Sir Stampalot challenge, good luck.

Happy crafting

Tracy x

2010-05-06 @ 23:46:02
Postat av: Pernilla/Trollwing

Men vilka fina kort!! Superläckert att maska in blommorna, och hästen i förra inlägget! Jättefint färglagt också, hur härligt som helst:)

Kram kram och lycka till i tävlingen!

2010-05-07 @ 07:47:43
URL: http://trollwing.blogg.se/
Postat av: Clare

This is gorgeous! I love how you have used the flower stamp.

Thank you for joining us at Sir Stampalot this month.

Clare x

2010-05-17 @ 17:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: