>

Vätterscrappen avklarad!!!! Jag vann en tävling!!!Tjoho!

Idag har Vätterscrappen i Huskvarna gått av stapeln.
Den hölls på Hildas Rum.
Det startade vid 9.00 & jag åkte därifrån vid 18:20...då var det inte färdigt...
Superkul att scrappa ihop.
Man får så mkt insperation & ideér av varandra.
Alla har ju scrappat olika länge vilket ger helt olika förutsättningar.

Karin, Mia & Ulla i full scrapptag.
De är så duktiga!


Jag gör en LO på vinterlek.


Korten i tävlingen som JAG vann!

Nu begav de sig att jag faktiskt vann en av tävlingarna.
Man skulle göra ett kort eller LO efter en skiss.
Jag valde att göra ett kort & då rösterna var räknade visade det sig att mitt kort hade fått flest röster! Så roligt! Klart att man hoppas & önskar men det kom som en överraskning. Jag fick ett kit från Inkido- papper, spets, band, pins & en fin stämpel.


Mitt vinnarkort.
Jag är mkt nöjd med det!

Några till kort som jag han med idag;

Ett bingokort.
Du får en bingobricka med massa"ingredienser", sen ska du välja en rad & allt det på raden ska ingå i ditt alster.


Mitt nyanskort i brunt.
De hade ett väldigt fint namn på denna typ av kort men det har jag glömt...
Syns lite dåligt men jag har embossat med brons i kanten.
Sen är det ett kardborreknäppe på det.

Gjorde två LO oxå.
Ett med vinterbilder från Januari i år & ett med höstbilder på hästen!


"Kul tillsammans!
Min Bingo Lo...


"Kul med häst"
Min gröna design...

Har varit en underbar dag!
Tack kära vänner & Tack Angelicka & Emma som ordnade den!

Kramar!!

Postad i: Scrapping Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Karin

va glada vi ser ut :)

2010-03-28 @ 16:07:16
URL: http://scrappkarin.blogg.se/
Postat av: ulla

Alltså, vinnarkortet är sååååå fint.

Har du gått kurs i distressfärger?

Undrar om det är något för mej eller om jag ska köra mina akvareller?

Kram Ulla

2010-03-31 @ 18:41:29
URL: http://mittlillahimmelrike.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: