>

Varför ska det alltid dunka ihop sig`????

Var ju på scrappmässa nyss & igår for jag till Ullared!!
Måste var helt puckad.
Ekonomin tog stryk igen...fast lindrigt med stryk denna gång.
Jag har nog aldrig handlat för så "lite" innan, knappt 2700 kr.

Hittade massor av scrappmaterial där. Ibland kan jag uppleva att de har samlat ihop skräpet men denna gång fanns det många fina & framförallt billiga punchar. Köpte 5 st för 25 kr st. Helt ok!
Då pratar jag om stora kant & cirkel punchar (ska lägga ut en bild på dem nån dag).

Var även inne en sväng på Panduro outlet. Visst de har massor av grejor & under halva priset men det var långt ifrån allt jag ville ha. Köpte endel dekorationsfilt i olika färger, endel designpapper (6kr/st), metaldekorationer men mest nöjd är jag över det clearstampark jag köpte! I butik hemma kostar det 290 kr, jag gav 144 kr. Har spanat på det länge & blev givetvis glad då jag hittade det så billigt!!

Kramar!!!

Postad i: Scrapping Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Pysselbus

Härligt att hitta saker till bra pris!! Det är ju en rätt kostsam hobby trots allt... ;-)



Japp, kortet är 15*15, sen viker du det mitt på det som normalt sett är framsidan och sedan klistrar du fast ytterligare ett (halvt) kort på den yttersta biten av kortet.... Rörigt?? Det är enklare att göra än att förklara, hoppas det går bra!



Kram

2010-03-18 @ 15:59:17
URL: http://pysselbus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: