>

Födelsedagsinbjudningar...

Sonen har fyllt 5 år & såklart ska han ha kalas!
Pratade med min chef idag
(en mycket bra chef- hon köpte ett kort av mig...tack A-C)
 om att jag aldrig gör likadana kort...
Så nu har jag gjort 6 st exakt likadana kort...
japp så gick det med den teorin...

 
Sonen valde bland mina papper & ville ha rymdraketer, sicken tur att jag hade ett sådant liggande...
Fick jag en chans att göra åt det också, har såååå många papper som bara ligger.
Har bara stämplat enkelt på utsidan & skrivet en inbjudan för hand på insidan.
Under eftermiddagen har vi åkt runt & delat ut dem- hoppas att vi inte glömde någon!

Ha en fin kväll!
Nu tar jag några dagars paus från bloggandet men återkommer snart...
...jag menar- vem kan hållla sig borta från scrappandet en längre tid??!!
Inte jag i alla fall!
Kramar!

Postad i: Scrapping Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Ulla

Åh, vad tuffa.

Jag har handlat MYCKET hos Hilda.

Bl.a. en embossingfön! Äntligen så kanske jag kan använda mina förra grejer som jag köpte på kursen åxå ;)

Vilken fin stämpel.

Köpt var?

2010-06-30 @ 20:31:05
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com
Postat av: Linda

Åh nej!!! Paus??? Inte sååå många dagar väl!?! Det är som du säger... Man kan inte hålla sig borta någon längre tid... Och tur är väl det!



Superfina inbjudningar! Visst blir det mycket papper som bara ligger... Vissa kan jag absolut tänka mig att använda men de är hopplösa att kombinera med något annat.... suck Hoppas sonen blev nöjd med inbjudningarna och att kalaset blir toppen!!!



Sommarkramar!

2010-06-30 @ 22:17:11
URL: http://pysselbus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: