>

Ett kort till en ny vän...

Har tillverkat ett litet kort igen av lite tapeter.
Visst, det låter nog lite B men det blir faktiskt riktigt snyggt.
Det blir ganska tunga kort så de känns gedigna.

Spets är så kul att jobba med.
Det blir effektfullt.
Här har jag använt det som öppningshandtag oxå.
En liten fjäril & en charm samt pärlor (som knappt syns här...)
för att förhöja kortet.

Motivet kommer från Heltz Cuppleditch & är fantastiskt fint tycker jag.
Jag har färglagt med Distress Ink & dekorerat med pärltråd.
Bladen kommer faktiskt från en murgrönekrans inköpt på IKEA...de du!

Stämpeln kommer från Reprint:
"Lyckans fjäril sätter sig på den som har tid att vänta."
Gillar den mycket så den kommer jag använda ofta!

Även insidan är klätt med papper & en liten hälsningsruta.
På den tomma insidan ska det sitta ett fotografi på mottagaren.


Vill Du bli min följare här så kan Du klicka till vänster här på sidan.
Lämna gärna ett litet avtryck,
det uppskattas!
Kramis!!



Postad i: Scrapping Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Linda

Men oj! Vilket häftigt kort! Jag har faktiskt aldrig tänkt på att man kan använda tapeter... Riktigt snyggt målat också!!!



Ha det bra!

Kramis

L

2010-06-03 @ 07:27:43
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: mia

Godmorgon! Vilket underbart kort du gjort!

Jag är imponerad!

Nä, dosan är urdiskad & luftad!! Tejpen är en speciell power tejp som har jättestark vidhäftningsförmåga. Den är ganska dyr så man slösar ju inte med den till allt möjligt.

ha en bra dag//kram//mia

2010-06-03 @ 07:57:47
URL: http://mias-mix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: