>

En hÄngelutmaning....

Så roligt!
Linda hade hittat en utmaningsblogg med enbart hÄnglarmotiv.
Fantastiskt trevligt tänkte jag & snodde ihop ett kort.

Det är Lovely hÄnglar onley som har utmaning i temat

SHABBY CHICK


Lilla tvättlinetjejen fick vara med på detta kort.
Har färglagt med DistressInk, distressat alla kanter samt chalkat med distress Ink.
Lite spets från mormors låda, blommor& blader samt några pärlor.
Allt ska se lite slitet ut- vintage...likelike!!

Den lilla texten är från Magnolia
(om man nu vågar säga det högt då det är hÄnglar onley...)

Insidan klädd med papper & en ruta att skriva i.
Text från Inkido.

Jag är nöjd! Får se vad juryn säger...
Jag har nr. 33.

Kramar!!

Postad i: Scrapping Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Iris

Beautiful card inside and out! Thanks for playing with us at LHO challenges!



Hugs,

Iris

2010-06-23 @ 13:09:51
URL: http://cocoacards.blogspot.com
Postat av: Linda - Rosa chica

Hej! Skulle du vilja hjälpa mig att välja vilket skal jag ska köpa till min ipod touch. Har lagt upp bilder på olika i min blogg som ex bling bling , zebra och olika färger. Skulle bli jätteglad om du ville hjälpa mig :D

Kram Linda

2010-06-23 @ 13:39:04
URL: http://rosachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: