>

Egna blommor...

Var på Magnolia i Borås för några veckor sedan.
Där hittade jag äntligen retroblomspuncharna som jag velat ha så länge.
Ideén har jag haft i huvudet ganska länge, sedan fanns den med i senaste Magnolia Ink Magazin & sen för lite sedan hade Ulla lagt ut sina blommor med beskrivning på sin blogg.
Sagt & gjort; Dags att pröva detta projekt.
Jag & dottern satte oss ute i solen med alla mina spillpappersbitar, brads & vattenskål.

Superkul!
Men lite klurigt, det funkar inte med för tunt papper, dubbelsidigt är bäst- då går bladen att pressa till önskad form utan att de går sönder.
Dottern fick kläm på det efter ett par blommor & tyckte det var jättekul.

Jag förvarar dam i små glasburkar.
Sött!!
Kramar!


Postad i: Beskrivningar Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: