>

...free digi stamps... & lite jul...

Hade ett kort kvar på lager att visa.
En liten Magnolia som kastar snäboll.
Detta är ett av mina favorit motiv.
Man blir glad & lycklig av att se buset i den...

Litet & enkelt blev detta med...alla mina julkort blir visst det nu för tiden!


Har jagat runt på nätet efter Free Digi Stamps nu på morgonen.
Har hittat endel som jag nu ska skriva ut på akvarellpapper
och sedan färglägga.
Hörde någonstans att man ska stryka utskriften
för att bläcket inte ska rinna iväg...vad vet Du om det?
Det är ju ett elände då man ska måla med distress om kanterna börjar flyta...
Har Du några tips på bra sidor med grattis stämplar
så lägg en liten kommentar här in under!
Kanske jag skulle börja teckna lite själv...

Kram på Dig!!

Postad i: Scrapping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: