>

Smart förvaring...

Har MYCKET pappersspill efter alla kort & albumark jag gör.
Det ligger här & där på skrivbordet vilket ser väldigt stökigt ut.

Men så fick jag en finfin idé av min svägerska.
Spara i plastfickor!!!
Smart tyckte jag då det tar extremt lite utrymme.


Jag har valt en ficka för varje färgnyans;
brunton, blåton, grönton, gulton, röd/rosa & svart/vit.


Dessa fickor är extra vida, som en mapp ungefär, vilket gör att extra många pappersklipp går i den. Jag fick dem av min pappa för länge sedan & nu har jag fått ett användnigsområde för dem.
Tack Karin för idén!

Kramar!!!




Postad i: Scrapping Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Lilla pyssel Ingerl

Plastfickor är kanon förvaring jag gör samma sak:) Mycket av dom spill bitar som jag sparar använder jag till att alstra tändsticksaskar små och stora:)

Hoppas att du får tak i det papper som du ville ha hos Mia Mixsen:) Kramar från lilla pyssel Inger:)

2010-01-26 @ 08:48:57
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Lilla pyssel Ingerl

Tack snälla för besöket och din kommentar jag blev jätteglad:)

Beskrivningen till lilla mini väskan kan du köpa hos Panduro den finns i två olika storlekar detta var den minsta:) Lycka till:)

Ha en underbar måndag och vecka kramar från lilla Inger:)



2010-02-01 @ 11:08:46
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: