>

Mitt finaste...


Hade en pappkista stående som jag köpt på panduro för länge sedan.
Nu är den iordninggjord & det blev en "inger" låda. dvs hela lådan är klädd både utvändigt & invändigt med papper & dekorationer.
Jag är så nöjd!!

Gjorde ett fynd på IKEA igen.
Köpte en krans med fuskmurgröna.
Den slaktade jag bildligt talat, rev av alla löv & dem har jag nu i min scrapping. Snygga & billiga. Det blev över 100 blad i fyra storlekar.

Invändigt har jag gråbeige bazzil.



Ljuvliga rosor!!

Hade!!


Postad i: Scrapping Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Lilla pyssel Ingerl

Hej på dig Ida:)



Å vilken underbar vacker kista som du har alstrat jag tycker den är super fin:)

Ser att jag har missat mycket annat vackert sedan sist också här hos dig:) Dina askar under är jo också super snygga och jättefina vintage bilder som du delar med dig av:) Jag älskar jo vintage tror faktiskt jag aldrig kommer trötta på det:)

Tack snälla för dina gulliga ord hos mig dom värmer ska du veta blev jätteglad:)

Hur jag bär mig åt med blom dekorationerna jag

bar gör dom !!!! Vet inte hur jag annars ska

förklara mig:) Ha det så himla fint själv och önskar dig en toppen måndag och vecka:)

Kramar från lilla pyssel Inger:)



2010-01-25 @ 12:01:05
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Lilla pyssel Ingerl

Vad kul att du tyckte om nya lådan:)

Detta papper har jag köpt hos Mia Mixsen hon har en fysiskt butik i Nyköping och en web butik:) I bland finns inte allt i hennes web butik men då går det bra att ringa henne och beställa hos henne istället:)

Kramar från lilla pyssel Inger:)

2010-01-25 @ 13:37:28
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: